"Підготовка до школи"  - це не окремі знання і уміння, а певна система знань.

Ми пропонуємо універсальну методику підготовки дитини до школи.

Формуючи невеликі групи дітей (за кількістю 6) маємо можливість враховувати різний  рівень розвитку дітей. Це  дозволяє педагогам орієнтуватися на  індивідуальні здібності кожного малюка і творчо реалізовувати поставлені освітні завдання.

Основною метою - є активізація пізнавальних функцій і розвиток уваги, пам'яті, уяви, мислення. Формування пізнавального інтересу, який  спонукає дитину до активності в  пошуку відповідей на виникаючі питання. Спеціально підготувати до засвоєння шкільних предметів. Розробка дрібної моторики пальців рук, необхідної для найбільш активного формування мови дитини.

Готовність дитини  до школи.

1. Курс "Академія освіти"(для дітей від 5 років).

2. Курс "Підготовка до школи" (для дітей від 5 років).  

3. Курс "English for kids/ Англiйська для малят"

4. Курс  ейдетики.

2. Суботня група  "Підготовка до школи" .

                                                           
  • Курс «Академія освіти» (для дітей від 5 років).                                               Вечірня група:   понеділок середа, четвер 

17.00 - 19.00В групі до 10 дітей!

Ейдетика.   

Рухливі ігри.

 "English for kids/ Англiйська для малят" (образно-дійова методика)

 Фізкультхвилинка.

Логіка / математика/ грамота / розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування / читання/переказ/квести; Підготовка руки до письма за новою методикою.

Ранкова група:  вівторок, четвер, п'ятниця

10:00-12:00

 

  • Курс "Підготовка до школи".

Вечірня група: понеділок, середа, четвер

 17:00(1 група),  18:30 ( 2група) В групі до 10дітей!

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування/ грамота /навчання читанню. Підготовка руки до письма за новою методикою.

Логіко-математичний курс.

Розвиток пам’яті, уваги та мислення.

Ознайомлення з навколишнім світом.

Ранкова група: Понеділок, середа, четвер  10:00

 

  • Курс "English for kids/ Англiйська для малят"

Вівторок, середа, четвер 17:00(1 група),  18:30 ( 2група) В групі до 10дітей!

 

  • Курс ейдетики.

Вівторок, середа, четвер 17:00(1 група),  18:30 ( 2група) В групі до 10дітей!

Деталі...

Програми виховання і навчання дітей:

  •      «Впевнений старт», програма розвитку дітей старшого дошкільного віку (авт. кол.: Андрієтті О. О., Голубович О. П. та ін.);
  •     «Я у Світі» (нова редакція), програма розвитку дитини дошкільного віку (наук. кер. Кононко О. Л.);.
  •     «Дитина і навколишній світ»

   Згідно Додатоку 2 до листа МОН України від 20.05.2015 р. № 1/9-249

Наші першокласники ! Ми пишаємося Вами!

 

Курс "Підготовка до школи".

(програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у світі" , нова редакція).

  • Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування.                     (Освітня лінія "мовлення дитини").

Завдяки курсу занять у дітей збагачується словниковий запас, удосконалюється артикуляційна моторика, формується зв’язне мовлення, формується розуміння поняття:  звук-слово-речення.

Складові заняття:

      читання ;   грамота ;    розвиток мовлення;    підготовка руки до письма;

 

  •    Логіко-математичне заняття, «квести».  

На  заняттях діти оволодіють знанннями  про  геометричні  фігури,  форму, вимірювання  величин, зрозуміють відношення між числами і цифрами, навчаться обчислювати, розв’язувати логічні завдання, здійснювати серіацію за різними параметрами.........  

Отримають  знання про  простір та перебіг часу, та визначати його …

Для підтримки високого рівня зацікавленості, та закріплення  отриманих знань ми використовуємо різні ігри та квести.

В іграх- квестах  ключову роль відіграють  рішення головоломок і завдань, що вимагають від гравця розумових зусиль. Вирішуючи  логічні завдання, відшукуючи  розгадки  діти знаходять всі ключі та перемагають!

 

  • Ознайомлення з навколишнім світом                                                          ( Освітні лінії "дитина у природному довкіллі" та "дитина в соціумі" ).

Де ми живемо, що таке океан, та  вулкан, чому на морі хвилі? Чому ростуть дерева, а вода у ріках не закінчується? Які тварини існують напланеті.

Ваша дитина оволодіє знаннями про природу, екологію, отримає знання з географії, астрономії, культури… . Систематизуються знання про сім'ю, країну, цінності.

Крім того,  дитина отримає можливість практично ознайомитись з цікавим ( проекти, експерементаріум…)...

 

Для розвантаження, фізичного  та психічного,  ми застосовуємо фізичні хвилинки, рухливі ігри. Таким чином, ми забезпечуємо  найефективніше засвоєння знань, умінь, та навичок.

                                                                                                   «З любовю до дітей».

 

    2. Суботня група "Підготовка до школи"

                                                                                                     ( субота з 10.00 до 12.15)

 

"Підготовка до школи"- це не окремі знання і уміння, а певна система знань.

Ми пропонуємо універсальну методику підготовки дитини до школи.

Формуючи невеликі групи дітей (за кількістю 5-6) маємо можливість враховувати різний  рівень розвитку дітей. Це  дозволяє педагогам орієнтуватися на  індивідуальні здібності кожного малюка і творчо реалізовувати поставлені освітні завдання.

Основною метою - є активізація пізнавальних функцій і розвиток уваги, пам'яті, уяви, мислення. Формування пізнавального інтересу, який  спонукає дитину до активності в  пошуку відповідей на виникаючі питання. Спеціально підготувати до засвоєння шкільних предметів. Розробка дрібної моторики пальців рук, необхідної для найбільш активного формування мови дитини.

  • Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування.                     (Освітня лінія "мовлення дитини").

Завдяки курсу занять у дітей збагачується словниковий запас, удосконалюється артикуляційна моторика, формується зв’язне мовлення, формується розуміння поняття:  звук-слово-речення.

Складові заняття:

      читання ;   грамота ;    розвиток мовлення;    підготовка руки до письма;

 

  •    Логіко-математичне заняття, «квести».  

На  заняттях діти оволодіють знанннями  про  

геометричні  фігури,  форму, вимірювання  величин, зрозуміють відношення між числами і цифрами, навчаться обчислювати, розв’язувати логічні завдання, здійснювати серіацію за різними параметрами.  

Отримають  знання про  простір та перебіг часу, та визначати його …

Для підтримки високого рівня зацікавленості, та закріплення  отриманих знань ми використовуємо різні ігри та квести.

 В іграх- квестах  ключову роль відіграють  рішення головоломок і завдань, що вимагають від гравця розумових зусиль. Вирішуючи  логічні завдання, відшукуючи  розгадки  діти знаходять всі ключі та перемагають!

 

  • Ознайомлення з навколишнім світом                                                          ( Освітні лінії "дитина у природному довкіллі", "дитина в соціумі" ).

Де ми живемо, що таке океан, та  вулкан, чому на морі хвилі? Чому ростуть дерева, а вода у ріках не закінчується? Які тварини існують напланеті.

Ваша дитина оволодіє знаннями про природу, екологію, отримає знання з географії, астрономії, культури… . Систематизуються знання про сім'ю, країну, цінності.

Крім того,  дитина отримає можливість практично ознайомитись з цікавим ( проекти, експерементаріум…)...

 

Для розвантаження дітей , фізичного  та психічного,  ми застосовуємо фізичні хвилинки, рухливі ігри та образотворче мистецтво ( малювання , ліплення…). Таким чином, ми забезпечуємо  найефективніше засвоєння знань, умінь, та навичок.

 

                                                                                                    «З любовю до дітей».

 

Купівля абонемента означає, що за Вами фіксується місце в групі на  сплачений період.

 

     Готовность ребенка к школе
 
            
В нынешнее время родителей все больше волнует вопрос, что необходимо знать ребенку, что он должен уметь на момент поступления в школу. Многим кажется, что если ребенок умеет читать и считать, и делает это довольно быстро, умело, то уже можно говорить о том, что обучение в школе будет протекать легко и успешно. 


Однако, психологи рассматривают вопрос готовности к школе несколько иначе… Конечно, первое на что обращается внимание – это уровень интеллектуального развития ребенка. Сюда входит следующее:


1. Очень важно, чтобы к моменту поступления в школу у ребенка были развиты и такие познавательные процессы, как внимание, память, мышление, воображение, тонкая моторика.


2. Запас общих сведений: чем больше ребенок знает об окружающем мире, тем лучше. Уровень осведомленности зависит от особенностей памяти, интереса к познанию, способности устанавливать взаимосвязи с уже известным и пр. Высокий уровень осведомленности позволяет предположить и хороший уровень развития перечисленных качеств.


3. Уровень развития речи: для обучения в школе особое внимание уделяется при диагностике особенностям развития фонематического слуха (вычленять отдельные звуки из целого слова) Также можно обратить внимание, насколько хорошо ребенок согласовывает слова в предложении по роду, числу и падежу. Эти умения, способности оказывают сильное влияние на освоение грамотного письма.


4. Умение сравнивать и находить общее в понятиях, предметах, явлениях, выделять главное, так называемое понятийное мышление. Такое мышление позволяет освоить такие абстрактные понятия, как число, выделять принцип решения в задаче, понимать применяемые правила и т.д.


5. Для успешного овладения письмом необходим хороший уровень развития зрительно-моторной координации. Поэтому стоит обратить внимание на то, как ребенок держит ручку, как раскрашивает, рисует, копирует нарисованное. Чем лучше ребенок владеет рукой, тем легче будет проходить освоение письма.


6. Также стоит обратить внимание на умение ребенка усваивать смысл сказанного ему, так называемую, смысловую память. Не пересказ слово в слово, а умение рассказать своими словами, сохранив основной смысл рассказа, передав главную мысль.
Перечисленные умения, способности являются необходимыми предпосылками учебной деятельности. Ребенок, у которого эти качества развиты хорошо, даже не умея читать, может, начав учиться, быстро догнать своих сверстников, в отличие от того, кто хорошо читает и считает, но не обладает хорошим потенциалом.


Второе, на что обращают внимание психологи – особенности развития эмоционально-волевой сферы.

Учитывая опыт работы в школе, хочется сказать, что основными причинами неудачной адаптации, как правило, являются особенности развития именно этой сферы. Поступление в школу – это некое продвижение по лестнице самостоятельности.

Ребенку придется самостоятельно организовывать свою деятельность: собирать портфель, готовиться к уроку, переодеваться на физкультуру и пр. Помимо этого необходимо будет подружиться с одноклассниками, самостоятельно разрешать возникающие конфликты.

В данных ситуациях предъявляются серьезные требования к ребенку. Ощущение неспособности самостоятельно разрешить такие ситуации волнует ребенка, приводит в состояние стресса.

Сюда же относится и умение ребенка подчиняться требованиям, следовать слову «надо». В школе не все задания будут интересными и легкими, поэтому умение трудиться, преодолевать препятствия, достигать целей, не смотря на неудачи, будут вносить существенный вклад в успешное овладение знаниями.


Третий блок, обращающий на себя внимание психологов, - это желание ребенка учиться, отношение к школе.
                      
Детский психолог Данилова Светлана Адольфовна.
  

НАША МІСІЯ

  • Адаптувати  дитину у дитячому колективі.
  • Навчити дитину спілкуватись з іншими дітьми та проявляти себе як яскраву особистість.
  • Закласти фундамент для подальшого росту і випереджаючого розвитку дитини.
  • Розвинути ті унікальні здібності Вашої дитини, які піддаються активному розвитку лише  у віці до 7  років.